Συχνές ερωτήσεις – Ανδρικά και γυναικεία ρολόγια

Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Η διαδικασία της online παραγγελίας στο POLITELIA.GR δεν διαφέρει από τα συνηθισμένα ηλεκτρονικά καταστήματα. Παρακαλώ σημειώστε ότι για να θεωρηθεί η παραγγελία σας ολοκληρωμένη από τους υπαλλήλους μας χρειάζεται να ολοκληρωθεί πλήρως η διαδικασία της παραγγελίας του προϊόντος.

Πώς είναι συσκευασμένο το ρολόι που παραγγέλνω;
Κάθε ρολόι που παραγγέλνετε είναι συσκευασμένο σε προσεγμένη συσκευασία δώρου.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Η παράδοση των προϊόντων που αγοράζονται από την ιστοσελίδα POLITELIA.GR, πραγματοποιείται από την εταιρεία ταχυμεταφορών SPEEDEX στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Η παράδοση γίνεται συνήθως μέσα σε 2-3 εργάσιμες μέρες για την ηπειρωτική Ελλάδα και μέσα σε 3-4 μέρες για απομακρυσμένα μέρη και για τα νησιά. Όλες οι παραγγελίες μετά τις 16:00 μ.μ. τις καθημερινές επεξεργάζονται και αποστέλλονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Όλες οι παραγγελίες κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου επεξεργάζονται και αποστέλλονται τη Δευτέρα. Οι παραγγελίες που γίνονται εκτός των ωρών εργασίας, Σαββατοκύριακα ή αργίες ,επεξεργάζονται την πρώτη εργάσιμη ημέρα μετά την παραλαβή της παραγγελίας.

Μπορώ να επιστρέψω το ρολόι, αν δεν μου αρέσει;
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ή να αλλάξει ένα προϊόν εντός 30 ημερών εάν:

– Η αρχική συσκευασία το προϊόντος δεν είναι χαλασμένη ή σχισμένη.

– Το προϊόν ή τα προϊόντα, δεν χρησιμοποιήθηκαν ή βρίσκονται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής τους.

Τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή των προϊόντων αναλαμβάνονται από τον πελάτη.

Σε περίπτωση επιστροφής τα ποσά που κατεβλήθησαν από τον καταναλωτή θα επιστρέφονται μέσω τραπεζικού εμβάσματος, το αργότερο σε 20 εργάσιμες ημέρες.

Τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη και στις δύο περιπτώσεις και σύμφωνα με τη δασμολογική της εταιρείας ταχυμεταφορών που επιλέγει να χρησιμοποιήσει.

Τί πρέπει να κάνω εάν το προϊόν που παρήγγειλα δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που έλαβα ή είναι σε έλλειψη;
Στην περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παραγγείλατε, θα αντικατασταθεί ,και αν αυτό είναι αδύνατον, θα σας επιστραφούν τα χρήματα και τα έξοδα αποστολής. Και στις δύο περιπτώσεις τα έξοδα επιβαρύνουν εμάς. Σε περίπτωση έλλειψης του προϊόντος ο πελάτης θα ενημερωθεί με email για την επόμενη παραλαβή ή ενδεχομένως θα σας προταθούν εναλλακτικά είδη της ίδιας ποιότητας και τιμής.

Ποιά είναι η εγγύηση για το ρολόι σας;
Η εγγύηση προσδιορίζεται για προβλήματα λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος και όχι από ακατάλληλη χρήση του κατόχου του ρολογιού. Κατά συνέπεια, δεν εφαρμόζεται στις ακόλουθες περιπτώσεις – μηχανικές βλάβες, πτώση, γρατσουνιές και κλπ.